Advertisement

צבא אפגניסטן : המלחמה האנגלו-אפגנית הראשונה - ויקיפדיה : חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים.

צבא אפגניסטן : המלחמה האנגלו-אפגנית הראשונה - ויקיפדיה : חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים.. ארהב השקיעה מיליארדים בצבא אפגניסטן. טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. בטקס צנוע ברובע הירוק בקבול אמר גנרל מילר: אפגניסטן היא אחת המדינות העניות והנחשלות בעולם, אשר כלכלתה ניזוקה קשות מהפלישות החוזרות ונשנות, ממלחמות האזרחים, ומשנות בצורת קשה. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול.

חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים. דרושים משקיעים פרטיים, אחוזים גבוהים מובטחים. בתוך שבוע בלבד, הוא כבש 12 ערי בירה מחוזיות מתוך 34 הפרובינציות במדינה, בקצב מטלטל שהתעלה גם על ההערכות הפסימיות ביותר ביחס ליכולת הישרדותו של צבא אפגניסטן. ברגע שחיל האוויר האמריקאי יצא מהזירה עיקר הכוח של הצבא האפגני נעלם. בטקס צנוע ברובע הירוק בקבול אמר גנרל מילר:

הקונספציה של ארה"ב נחלה כישלון
הקונספציה של ארה"ב נחלה כישלון from www.israelhayom.co.il
מלחמת אפגניסטן היא מלחמה שערכה ברית. בנוסף לפחות 6 חיילים נוספים נפצעו בתקרית, נכון לעכשיו הנסיבות טרם ידועות צבא אפגניסטן על סף קריסה כשאלפי חיילים בורחים ומבקשים מקלט במדינות שכנות, נוכח נסיגת כוחות ארהב שהובילו לעליה מחודשת של הטאליבן שכבר שולט בשליש מדינה בתוך שבוע בלבד, הוא כבש 12 ערי בירה מחוזיות מתוך 34 הפרובינציות במדינה, בקצב מטלטל שהתעלה גם על ההערכות הפסימיות ביותר ביחס ליכולת הישרדותו של צבא אפגניסטן. חיילי צבא אפגניסטן // צילום: חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים. וושינגטון משלימה את הנסיגה מהמדינה, שעליה החליט טראמפ. ברגע שחיל האוויר האמריקאי יצא מהזירה עיקר הכוח של הצבא האפגני נעלם.

הרפובליקה האסלאמית של פקיסטן (באורדו:

עכשיו טליבאן זוכה בשלל היקר. וושינגטון משלימה את הנסיגה מהמדינה, שעליה החליט טראמפ. ייתכן שטליבאן יכבוש את כל אפגניסטן הגנרל מארק מילי אמר כי נראה שהמומנטום האסטרטגי לצד הארגון הקיצוני, השולט על מחצית מהמחוזות ונמצא בפאתי חצי מבירות הפרובינציות. בתוך שבוע בלבד, הוא כבש 12 ערי בירה מחוזיות מתוך 34 הפרובינציות במדינה, בקצב מטלטל שהתעלה גם על ההערכות הפסימיות ביותר ביחס ליכולת הישרדותו של צבא אפגניסטן. האמירות האסלאמית של #אפגניסטן / ארגון #טליבן משכילה להשתלט בשבוע האחרון ובמהירות מפתיעה על מחוזות, מוצבים ובסיסים צבאיים עם יציאת כוחות ארהב ו #נאטו מאדמת אפגניסטן לאחר 20 שנות שנה של לחימה נגד פעילי טרור. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. בנוסף לפחות 6 חיילים נוספים נפצעו בתקרית, נכון לעכשיו הנסיבות טרם ידועות חיילי צבא אפגניסטן בקאבול (צילום: טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. הרפובליקה האסלאמית של פקיסטן (באורדו: כוחות הקואליציה בשיתוף עם צבא אפגניסטן ערכו מתקפות רבות כנגד הטליבאן אך לא הצליחו להביס אותו באופן סופי. צבא ארהב אישר כי במהלך פעילות צבאית משותפת עם כוחות הביטחון האפגנים, נהרגו 2 חיילים אמריקנים כתוצאה מירי של אדם במדים אפגניים. חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים.

כוחות של צבא אפגניסטן שנמלטו משדה הקרב הגיעו לביתו של נשיא המועצה העליונה לרגיעה לאומית עבדאללה עבדאללה בבירה קאבול, שהיה אחראי על המשא ומתן בין הטליבאן לממשלה. חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים. הרפובליקה האסלאמית של פקיסטן (באורדו: צבא ארהב אישר כי במהלך פעילות צבאית משותפת עם כוחות הביטחון האפגנים, נהרגו 2 חיילים אמריקנים כתוצאה מירי של אדם במדים אפגניים. טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול.

אפגניסטן: לוחמי דאעש התחפשו לרופאים - והרגו עשרות בבית ...
אפגניסטן: לוחמי דאעש התחפשו לרופאים - והרגו עשרות בבית ... from img.wcdn.co.il
עד 2009 חלקים מסוימים מאפגניסטן (בעיקר באזורים השבטיים וההרריים) חזרו להישלט על ידי. בטקס צנוע ברובע הירוק בקבול אמר גנרל מילר: בבסיס בגראם, ששירת אותה נאמנה 20 שנה במלחמה נגד. בעיה נוספת של צבא אפגניסטן, הייתה הסתמכות מוגזמת על הכוח האווירי, של ארהב וגם חיל האוויר המקומי שהוקם. Secretary of defense robert gates (4422553112).jpg חיילי צבא אפגניסטן בקאבול (צילום: דרושים משקיעים פרטיים, אחוזים גבוהים מובטחים. בנוסף לפחות 6 חיילים נוספים נפצעו בתקרית, נכון לעכשיו הנסיבות טרם ידועות

טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול.

ארהב השקיעה מיליארדים בצבא אפגניסטן. מפקד כוחות צבא ארהב באפגניסטן גנרל אוסטין מילר חדל למלא את תפקידו השבוע וכך הסתיימו 20 שנות נוכחות צבאית אמריקנית במדינה, שבה הטליבן מאיים להפיל את הממשלה בקבול. הוא הוסיף כי צבא אפגניסטן הוא זה שצריך להגן על השטח שלו. דרושים משקיעים פרטיים, אחוזים גבוהים מובטחים. וושינגטון משלימה את הנסיגה מהמדינה, שעליה החליט טראמפ. Secretary of defense robert gates (4422553112).jpg חושדים באיראן ויודעים על הקשר שלהם עם הטליבאן איראן משחקת תפקיד מעורר חשד באפגניסטן , אומר הבכיר בקאבול, ברמה הרשמית, יש לאיראן יחסים. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. הרחב תמונה המתורגמן האפגני סוהיל פרדיס, שסייע לחיילי ארהב במשך 16 חודשים, נערף על ידי ה נוכחות אמריקנית אינסופית בלבו של סכסוך אזרחי במדינה אחרת לא הייתה מקובלת עליי, מסר הנשיא הדמוקרטי בהצהרה אתמול. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע כי אישר שליחת כוחות צבא נוספים לקאבול, בירת אפגניסטן, על מנת לסייע בפינוי השגרירות האמריקנית שם. מאז הוציא צבא ארהב את כוחותיו. ייתכן שטליבאן יכבוש את כל אפגניסטן הגנרל מארק מילי אמר כי נראה שהמומנטום האסטרטגי לצד הארגון הקיצוני, השולט על מחצית מהמחוזות ונמצא בפאתי חצי מבירות הפרובינציות.

על פי הדיווחים, מתורגמן אפגניסטן שעבד עבור צבא ארהב נערף על ידי הטליבאן. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. הרפובליקה האסלאמית של פקיסטן (באורדו: במשך שני עשורים ניסה צבא ארהב להכין את הכוחות המקומיים ליום שאחרי, אך אלו קרסו במהירות הבזק, לעתים ללא קרב. ייתכן שטליבאן יכבוש את כל אפגניסטן הגנרל מארק מילי אמר כי נראה שהמומנטום האסטרטגי לצד הארגון הקיצוני, השולט על מחצית מהמחוזות ונמצא בפאתי חצי מבירות הפרובינציות.

יחסי איראן-אפגניסטן - ויקיפדיה
יחסי איראן-אפגניסטן - ויקיפדיה from upload.wikimedia.org
עכשיו טליבאן זוכה בשלל היקר. Secretary of defense robert gates (4422553112).jpg בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. מאז הוציא צבא ארהב את כוחותיו. צבא ארהב אישר כי במהלך פעילות צבאית משותפת עם כוחות הביטחון האפגנים, נהרגו 2 חיילים אמריקנים כתוצאה מירי של אדם במדים אפגניים. על רקע נסיגת הצבא האמריקני, ארגון הטרור שולט כעת בכשני שליש מהמדינה, וכבש הבוקר גם את העיר ע'זני. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע כי אישר שליחת כוחות צבא נוספים לקאבול, בירת אפגניסטן, על מנת לסייע בפינוי השגרירות האמריקנית שם. בסרטונים העדכניים נראו על פי הדיווחים לוחמי הטליבאן ליד מסוק מספר זנב 123, שזוהה בהודו כאחד מהארבעה שצוינו.

על רקע נסיגת הצבא האמריקני, ארגון הטרור שולט כעת בכשני שליש מהמדינה, וכבש הבוקר גם את העיר ע'זני.

צבא אפגניסטן על סף קריסה כשאלפי חיילים בורחים ומבקשים מקלט במדינות שכנות, נוכח נסיגת כוחות ארהב שהובילו לעליה מחודשת של הטאליבן שכבר שולט בשליש מדינה בנוסף לפחות 6 חיילים נוספים נפצעו בתקרית, נכון לעכשיו הנסיבות טרם ידועות הרפובליקה האסלאמית של פקיסטן (באורדו: Afghan national army (ana) and coaliton soldiers stand in formation during a demonstration for u.s. מאז הוציא צבא ארהב את כוחותיו. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. העיר הראט, השלישית בגודלה באפגניסטן נפלה בידי הטליבאן לאחר קרבות קשים מול צבא אפגניסטן. ייתכן שטליבאן יכבוש את כל אפגניסטן הגנרל מארק מילי אמר כי נראה שהמומנטום האסטרטגי לצד הארגון הקיצוני, השולט על מחצית מהמחוזות ונמצא בפאתי חצי מבירות הפרובינציות. נוכחות אמריקנית אינסופית בלבו של סכסוך אזרחי במדינה אחרת לא הייתה מקובלת עליי, מסר הנשיא הדמוקרטי בהצהרה אתמול. בתוך שבוע בלבד, הוא כבש 12 ערי בירה מחוזיות מתוך 34 הפרובינציות במדינה, בקצב מטלטל שהתעלה גם על ההערכות הפסימיות ביותר ביחס ליכולת הישרדותו של צבא אפגניסטן. טאליבן כבש מחוז סמוך לבירה שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. בבסיס בגראם, ששירת אותה נאמנה 20 שנה במלחמה נגד. בסרטונים העדכניים נראו על פי הדיווחים לוחמי הטליבאן ליד מסוק מספר זנב 123, שזוהה בהודו כאחד מהארבעה שצוינו.

העיר הראט, השלישית בגודלה באפגניסטן נפלה בידי הטליבאן לאחר קרבות קשים מול צבא אפגניסטן אפגניסטן. סיפור יחידת הקומנדו של צבא אפגניסטן ממחיש בצורה הכי טובה את הכישלון של ארהב במלחמה הארוכה ביותר שלה.

Posting Komentar

0 Komentar